Stuff about meee..


BRUKAR DU...

Titta på dig själv i spegeln: Ah, tyvärr så måste man de ibland

Gnälla: Ja, det händer

Skrika: Ah, när saker inte går som de ska

Sova: JA!

Ha ångest: Ja

Drömma mardrömmar: Ja, men  det va ett tag sen..

Drömma sexdrömmar: Ja de har hänt

Försöka vara annorlunda: Nej

Gå till kyrkan: Helst inte, men bara om man måste

Röka: Fest röker

Ha sex: Ja, nån gång om året!! De måste vi  väl alla nån gång, lr ?

Ljuga: Ja, de kan hända, men försöker o undvika de eftersom jag själv hatar när folk ljuger,, men ibland så måste man. Jag säger bara de ”måste man så måste man”,,  punkt slut

Hata folk: Ja de händer

Lita på folk: Yes, men de väljs med sidenhandskar

VEM...

 Saknar du: Hm. Ja de finns några... Men jag saknar Carro. Jag saknar gamla tider med allt de roliga som vi har hittat på :D

Vill du döda: Uuuh! Ne

Rörde dig sist: Lina

Vill du slå: Hum, vet inte!

Kramade du sist: Lina

Vill du vara som: Mig själv antar  jag..

Sårade dig sist: De va juh han ja…

Gjorde dig riktigt glad senast: Ja du..

Fick du sms från senast: Ferre

Ringde dig senast: Lina

HAR DU...

Skadat någon: Ja, det har jag säkert men inte genom o slås,,  (finns olika sätt o tolka ordet skadat på)

Färgat håret: Några gånger Ja

Brutit några ben: Ne

Några piercings: Yes, näsa o öronen

Några tatueringar: Jo!!

Gjort bort dig rejält: Haha,, Jo då några gånger

Bra självförtroende: Njae,, tveksam

Kysst någon: Ooohh, JA ;D  hehe

Haft sex: Ja

Sagt jag älskar dig till någon idag: Ne, de va lääängesen de

Varit kär: Ja

Dumpat någon: Ne

Blivit dumpad: Ja

Velat vara otrogen: Ne,,  Hatar otrohet

Stulit någonting: Ja de har att hänt,, hehe

Lämnat landet: Ja

Rymt hemifrån: Inte som jag kan minnas

Tuttat eld på nåt: Ja, de har man säkert gjort

Gjort något olagligt: Hm.. ah de har att hänt,, Vem har inte gjort de ? Haha

HUR...

Går du:  På mina fötter, antar jag

Svarar du i telefonen: Beror på vem som ringer

Mycket pengar har du: Pass

Tjänar du pengar: Städar

Bäddar du sängen: Slänger bara över täcket ibland

Ofta diskar du: Typ aldrig..  Diskmaskin you know ;)

Ofta städar du: Småplockar lite ibland

Många stör du dig på: De finns några stycken !

Trackback
RSS 2.0