Saknad

 

Jag öppnar mitt fönster och känner den kalla vinden
den blåser starkt och smeker mjukt ena kinden
jag känner en tår som sakta trillar ner 
jag märker att det strax kommer det ännu fler
jag står vid fönstret och vet ej varför jag gråter
kanske beror det på att jag så gärna vill ha dig åter
jag tittar ut på alla stjärnor som där finns
och tänker tillbaka på allt det fina som jag minns
jag saknar och längtar efter dig så
det enda jag vill är att det åter ska bli vi två
jag tänker tillbaka på varför du lämnade mig
allt jag ville va att få älska och bli älskad av dig
men ändå så verka du inte förstå vad jag menade
för du förstog inte att jag ville ha oss enade
jag sluter ögonen och känner hur hjärtat slår
ord kan inte förklara hur jag just nu mår
jag stänger sakta fönstret och känner vinden sen
jag somnar gråtandes med drömmen om att älskas av dig igen


Trackback
RSS 2.0